Navigate

Carian

Isnin, 3 Februari 2014

Dajalnya Tangan-tangan Di Belakang Kedoktoran

Dajalnya Tangan2 Belakang Di sebalik Kedoktoran

(PakLang : 11 Aug 2013)

1) Asalnya adalah setelah kematian Kakakku bernama Aslina

2) Tahu - ajalnya sudah sampai, namun pengkajian terhadap kanser masih saya teruskan sebab ada hadis sahih berbunyi “Tidaklah Allah menurunkan penyakit kecuali Dia juga menurunkan penawarnya.” (HR Bukhari). Kecuali mati bermaksud, selagi Roh tak keluar dari badan, selagi itu penyakit itu ada ubatnya dan boleh di ubati. Keyakinan tentang ini kena 100%.

3) Mula2 terbuka minda bila melihat rancangan TV (sekitar tahun 2010) - electrical signal boleh menyengalkan protein pada sel kanser, hingga akhirnya sel kanser mati - (rujuk Dr Beck - dah ada pattern pun, akhirnya Dr Beck mati - samada di bunuh atau apa, tidak diketahui) (http://www.youtube.com/watch?v=xMlXd9hLpcY) Jangan tengok video ni dulu, tengok video yang bawah dulu.

4) Lepas tu, keadaan Smart Phone semakin canggih, maka information terlampau banyak = maka lautan ilmu Allah banyak kita tidak ketahui ketika kita MEMBACA. Itu pasal ayat pertama di turunkan adalah “BACALAH”. Read. Allah Taala mengajar manusia melalui mata pena. “Bacalah  dengan nama Tuhanmu yang menciptakan (sekalian makhluk), Dia menciptakan manusia dari sebuku darah beku; Bacalah dan Tuhanmu Yang Maha Pemurah; Yang mengajar manusia melalui pena; Dia mengajarkan manusia apa yang tidak diketahuinya.” (Surah Al-‘Alaq ayat 1-5)

5) Dari dulu, sejak anak sulung saya Amir berumur 5-6 tahun, saya tidak pernah suka pada Doktor. Apa taknya kalau anak kita sakit, pergi Doktor yang ini, kata sakit ini, kasi ubat ini, doktor yang sinun, siap menyalahkan doktor yang sini, dan kasi ubat yang lain, dan seterusnya - MEREKA tidak pernah konsisten. Kredibiliti para Doktor memang saya sangsikan dari dulu lagi. Sedangkan dalam Engineering, kita bermain dengak fakta, segala benda perlu dibuktikan, jika tidak – produk yang kita design tak jalan mahupun servis yang kita buat akan fail.

6) Makanya saya kalau demam, MEMANG saya tidak akan pergi ke DOKTOR, dan seboleh-bolehnya tidak akan mengambil PANADOL. Satu je yang boleh pakai Doktor ni – bila dia cakap MINUM AIR PUTIH banyak banyak – itu memang boleh pakai.

7) Apa yang saya buat bila demam adalah minum air putih banyak2 dan berehat sahaja, dan selalunya baik dalam sehari – tak payah Panadol pun.

8) Perlu di ketahui secara YAKIN semua penyakit adalah dari Allah. PERLU di yakini tahap 100% yang menyembuh Penyakit juga adalah Allah, maka MINTALAH hanya pada Dia. “Dan apabila aku sakit, Dialah yang menyembuhkanku.” [Asy Syu’ara: 80]

9) Dalam Al-Quran, hanya sekali di sebut “Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat ubat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Allah ta’ala) bagi orang-orang yang memikirkan.” [An-Nahl: 69]

bersambung..

Tengok ni - sejam - pasti membuka mata anda semua
http://www.youtube.com/watch?v=BTGye7kA6rM


10) Suatu ketika ketika membawa Abahku ke Hospital HUKM kerana check up matanya, ketika saya bercerita pasal Madu, Abah berkata “tapi Abah tak boleh minum Madu sebab dah ada kencing manis”. Saya kata “Apa pasal tak boleh minum ? Abah kata “Kan dia manis ?”... maka dengan sepenuh tenaga dan daya upaya saya bercerita kepada Ayahku yang di sayangi ini sehingga dia percaya madu kena minum. 

Percayalah bukan sorang berfikiran begini – berjuta orang telah di NODAI kepercayaan DANGKAL dari Doktor yang tidak ada saintifik proof mengatakan Kencing Manis tak boleh minum Madu. Bertentangan betul dengan KALAM ALLAH yang mengatakan Madu boleh menyembuh penyakit. 

Ada satu hal nak di sebut di sini – kebodohon Doktor dan juga kebodohan orang yang mendengar Doktor tanpa mengkaji sendiri. Sering diperkatakan bila kencing manis tak boleh minum air banyak gula – ketika saya terjumpa seorang dari Arab (seorang Prof), dia kata “ That’s wrong BROTHER. The sugar will dilute and it is not the cause of the Diabetes. If you don’t believe me , drink sugar and in ten minutes measure your sugar content in your blood (sekarang ni dah senang nak dapat alat ni). Basically nothing – no increase in sugar in blood. But, if you get angry, measure your sugar in blood – memang naik. Walaupun saya tidak membuat ujikaji ni sendiri, saya percaya 99% apa yang Pak Arab ni cakap. Pikirkan.

11) Satu lagi Doktor ni kalau kaki atau tangan terseliuh urat lari, kita nak pergi ke kat Doktor ? Si sengal tanpa Ilmu Allah yang luas ni mana dia tahu nak buat apa2. SEBAB – yang dia belajar, hasil atau keputusan yang dia belajar, adalah menjual DRUG. 

Bukan saya tidak langsung tahu ada kebaikan Doktor ni – contoh macam jahit pembuluh darah untuk elak darah keluar lebih banyak, servisnya ye, bukan ubatnya. Kalau dah seminggu sakit kalau salah urat, kita pergi cari orang pandai urut kasi saluran darah dan nerve dan lymphatic drainage system (ada ke orang tau pasal lymphatic drainage ni – ) kita tu betul balik. 

Lepas urut mesti kena minum air putih banyak2. Kalau urat terseliuh HANYA yang SENGAL lagi Sangai tak ingat je pergi jumpa Doktor. Doktor akan kata – tak de apa boleh buat ni, ni Panadol – drug yang boleh tahan sakit. Panadol hanya trick nerve system kita yang bagitau kat otak – yang sakit ni, tak berapa sakit – lebih kurang macam tulah. 

Tapi ingat, semua Drug yang dari Doktor ni, bukan dari NATURAL RESOURCES, mereka cipta dari bahan kimia dalam Lab – maka PASTI ada side effectnya.

12) Sapa ke nama suami sepupu saya Kak Fauziah, sejak 2008 mengidap sakit buah pinggang. Baru borak masa raya kedua baru ni. Setiap 2-3 kali sehari kena buat Dialisis untuk cuci darah. Maka saya bercerita padanya sepenuh tenaga dan upaya saya tentang Madu, tentang Minyak Zaitun, tentang minum Air Putih, tentang Bekam – tentang Detoxification technique dulu (Limau kuning 25%, Minyak Zaitun 75% - mesti confirm berak2 punya). Pernah dia berkata, Abang kau Along, dia smart. Dia tak ambik ubat kencing manis yang Doktor bagi. Tu sebab dia tak sakit buah pinggang. Abang, dah ambik ubat kencing manis yang berpuluh biji tersebut sekali makan dan BERTAHUN, tu sebab rasanya dapat Sakit Pinggang ni. Tentang apa yang di katakan oleh Abang ni, saya boleh agree 70% - sebab takde Saintifik Proof tapi memang boleh percaya.

13) Lagi cerita, masa raya pertama, jumpa Abang Sepupu Abang Nan, 53 ke 55 years old. Dia kata baru buat Explode dan 2 Endogram. RM 68,000 Doktor punya bil, semua TnB bayar. Business buat duit tu. Itu Motif utamanya, paham tak ?. 

Asalnya dia saja buat CT scan, takde apa2, kali kedua buat, eh nampak pulak ada blockage. Padahal dia tak rasa apa2 pun. Persoalannya di sini, TELAH BERKETURUNAN, kepercayaan pada Doktor ni macam tak boleh di sanggah, apa yang dia kata TERPAKSA di BENARKAN. 

Sedangkan kita MUSLIM MUKMIN mempunyai Al-Quran dan Sunnah – se simple Madu dan minyak Zaitun, dan Bekam tidak kita percayai – PERCAYA LAGI PADA DOKTOR yang di belakangnya ada Orang Yang Nak Lawan Tuhan. Kita beriman pada Allah ke, pada Doktor – itu persoalan pokok. Lagi, pergi beriman dan mengikut langkah2 saranan Doktor tu sebab apa ? 

TIADANYA ILMU. Kurangnya membaca. Kita sepatutnya dah lama “doctor ourself, and fire your own Doctor” – ada sorang matsaleh siap tulis buku lagi pasal ni.


14) Jika sudah tengok video yang di paparkan, yang di buat bukan oleh American, tapi Italian, nyatalah bahawa Ubat untuk kanser sudah lama di jumpai, namun sengaja Tangan2 di belakang Doktor dan juga Pharmaceutical TIDAK MAHU ubat ini sampai kepada pesakit-pesakit, SEBAB mereka hanya mahu Pesakit menerima ubat-ubatan yang dating dari Drugs YANG mereka hasilkan sahaja, dari proses yang mereka iktiraf sahaja dinamakan Surgeri, Chemotherapy dan juga Radiologi. Machine yang mereka buat adalah mahal – maka mereka memerlukan pesakit untuk BIAYA machine tersebut dan ubat2 yang mereka buat untuk Kanser adalah mahal dan BAGUS untuk bisnes mereka. Masa orang sakit nilah mereka nak buat DUIT – nilah konsep sengal orang yang nak lawan Tuhan.

15) Lagi, dulu sebelum Pelabur melabur untuk Research buat Drugs untuk ubat ni, Doktor dan juga Researcher kira ikhlas untuk mencari ubat, sejak Rockefeller, geng2 Yahudi Illuminati ni melabur, dia sudah BUAT RULE, supaya pastikan hanya ubat-ubatan dari Research ni sahaja di guna untuk mengubati apa2 penyakit. Mereka TIDAK MAHU menerima apa2 sahaja yang datang NATURALLY, maknanya yang datang dari Sumber Alam, maknanya yang datang ORIGINAL dari Allah. Mereka hanya mahu ubat yang datang dari Lab – campuran bahan kimia.

16) Kesemua prosedur mereka Surgeri, Chemotherapy dan Radiotherapy – SAMPAI SEKARANG tidak berkesan. Suami kakak saya, termasuk sedikit sebanyak bantuan dari keluarga yang lain, telah menghabiskan lebih RM 100k, untuk mengubati penyakit kanser kakak saya Aslina (Arwah), dan ubat Chemotherapy memang mahal (sekali beli around RM5k-15K (beli racun bro) – lepas pakai, Rambut Gugur, hujung jari jadi hitam – kalau tuan2 tengok video, NYATALAH toksiknya Chemo ni, SAMPAI walau dah bakar pada suhu 18000 C, TOKSIKNYA RACUNNYA masih ada. Ia membunuh Sel Kanser dan juga Sel bagus dalam badan, dan racunnya memberi kesan kepada organ tubuh yang lain. Radiotherapy pula Radiasinya SENDIRI dah terbukti penyebab kanser – apa cerita. Siapa sengal dalam hal ni ? PADA ORANG YANG TAK BERILMU! Kita sudah lama di mainkan bro and sis.

17) Surgeri pulak buang sel kanser terus – BUANG benda sakit, tapi BUKAN UBAT untuk prevent Kanser tu datang balik. (Selalunya datang balik!) Macam kencing manis, dah teruk Doktor potong je kaki – dia bukan mengubati – membuang atau memotong – bagus betul KEPERCAYAAN yang ramai orang anuti ini. 

18) Geng2 mafia Investor ni kontrol Doktor2, Persatuan Doktor2, kontrol Politik, kontrol Publication (Media) tentang Heathcare, kontrol FDA (US Food and Drug Administration). Mana Doktor yang tak pakai DRUGS yang datangnya dari group ni – tidak di iktiraf. Ayat favourite diaorang yang DOKTOR kat Malaysia pun pakai sehingga sekarang (tidak terkejut) – tak proven secara Saintifik (ini termasuk ayat dari Prof Muhayya yang saya hormati – Pakar Mata – mereka juga menjadi mangsa). Kalau kita pergi kat Doktor-doktor, apa yang kita dapat – hujungnya kita dapat Dadah – itu proven secara Saintifik – herba2, sayur-sayuran, buah-buahan – atau adakah SORANG DOKTOR pun kat Malaysia yang suruh kita balik MAKAN MADU, makan buah2an (Allah selalu suruh dalam Quran untuk kita makan buah2an) – tak ada. Ilmu Doktor tentang Nutrisi hampir Zero, yang diaorang tau kebanyakkannya adalah MENJUAL DRUGS dan konon kebaikan DADAH tersebut. 

19) Terlampau banyak ubat-ubat dan cara2 untuk baiki kanser, contoh ubat dari herba bernama Essiac dari Nurse dari Kanada, Rene Caisse – 55,000 orang dah cure kanser dari ubat herba Essiac ni – namun TIDAK DI APPROVE oleh FDA, tidak di approve dalam Media Journal Kedoktoran, seboleh-bolehnya mereka tak nak orang pakai ubat ni. Lagi sorang, Hoxley, pun buat Herba dari turun temurun keluarga dia, lebih kurang 15,000 orang dah cure cancer, pun tidak diikitiraf. Hoxley ni put up a very good fight, tapi hujungnya di kalahkan jugak oleh geng Mafia belakang Ilmu Kedoktoran ni. BERATUS orang dah buat ubat untuk kanser – tak dapat nak di sampaikan – sebab itu kita sampai sekarang tak tau – yang kita tau sampai sekarang ubat untuk kanser tak de, MANA LOGIC, ipad dah keluar, orang dah pergi ke bulan, geng2 doktor MASIH tak jumpa ubat untuk kanser (dan juga ubat untuk penyakit lain ?) . Masuk akal tak ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan